woensdag 14 oktober 2009

Wave

5 opmerkingen:

  1. leuke foto! mm., alleen niet zelf gemaakt neem ik aan :P
    echt leuke achtergrond trouwens! echt super orgineel!
    alleen de 3e foto van ondere vind ik niet zo leuk, daar zie je je neus ook, ik zou die weghalen, maar die andere vind ik echt allemaal vet leuk! (en ik zou de eerste ook weg halen, dan is het echt te coole perfectheid)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja misschien heb je gelijk maar ach, ik ben ook niet perfect dus dit match beter met mij.
    ik laat ze lekkr staan sry janne :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto!!!
    en die foto's hiernaast zijn echt grappig.
    jij hebt zó'n mooie tanden! ik ben jaloers :)
    x Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof! en die foto's hiernaast met die
    hartjes zijn ook cool

    BeantwoordenVerwijderen