zondag 20 september 2009

Ik :0

Eey! ik wou even een paar dingen over mezelf vertellen:



dit ben ik << (ik sta er egt te vreemd op)

1. ik spaar eigenlijk alles: zeldzame munten/biljetten (oke, daar heb ik er echt vet weining van) , glazen beeldjes/kristallenbeeldjes(daar heb ik er best veel van :),lintjes voor kadootjes :),donaldducks,en een soort plastic diertjes (een foto komt binnenkort ;)





en mijn grootste verzameling: Suske&Wiske's. Tja, klinkt wel wat vreemd, want suske en wiske is meer iets voor ´kleinere kinderen´ maar ik ben er mee begonnen toen ik 8 of 9 was, en ik heb er nu al meer dan 500 albums. Het is dus een beetje uit de hand gelopen :) maar AL die albums staan natuurlijk niet op mijn kamer. Hier is een foto van mijn 'Bijzonderste' Albums ;)




<<<


Maar , dat is natuurlijk nog niet alles.
Ik spaar(de) ook een soort kleine minibeertjes, die 'huizen'en 'auto's enzo hadden. (ik begrijp dat je natuurlijk wil weten hoe dat eruit ziet dus hier is een foto ;)

(behalve de beertjes,zie je hier ook wat glazen beeldjes)

Nou, ik denk dat ik wel weer genoeg geschreven heb. :S

1 opmerking: